یکی از مزیت‌های اصلی سیستم عامل اندروید،میزان دسترسی کاربر است. به‌طوری که هیچ کدام از سایر سیستم عامل‌ها میزان دسترسی‌ای را که اندروید به کاربر می‌دهد به کاربران خود نمی‌دهند و چنین قابلیتی باعث می‌شود تا کاربر به تغییر ساده‌ترین بخش‌ها نیز قادر باشد. همان طور که در خبر‌ها خوانده‌اید، اپل در نسخه نهایی سیستم عامل خود امکان تغییر صفحه کلید را به کاربر داده است و از این پس کاربران می‌توانند تا صفحه کلیدی را که دوست دارند انتخاب و استفاده کنند.

اما اگر شما نیز از جمله کسانی هستید که از سیستم عامل iOS به اندروید مهاجرت کردید و تایپ کردن با صفحه کلید اندروید برایتان دشوار است، می‌توانید با روشی که در ادامه گفته می‌شود، صفحه کلید iOS را به اندروید بیاورید.

برای این که صفحه کلید اندروید را شبیه به iOS کنیم می‌بایست ابتدا کیبورد مورد نظر را دانلود کنیم. شما می‌توانید از گوگل پلی به تعداد زیادی از این کیبورد‌ها دسترسی داشته باشید و یکی را دانلود نماییدو همچنین می‌توانید صفحه کلید iPhone Keyboard Emulator را دانلود کنید زیرا که بیشتر شبیه به کیبورد iOS است.

بعد از دانلود و نصب صفحه کلید، در بخش تنظیمات وارد Language & input شوید.

iOS-KEYBOARD-ON-ANDROID-5

نام کیبوردی را که  اکنون نصب کرده‌اید پیدا کنید و تیک آن را فعال نمایید.

iOS-KEYBOARD-ON-ANDROID-6

در همان صفحه، وارد بخش Default شوید.

iOS-KEYBOARD-ON-ANDROID-1

حال دوباره نام کیبورد جدید را انتخاب کنید.

iOS-KEYBOARD-ON-ANDROID-3

به همین سادگی، از این پس کیبوردی شبیه به iOS در اندروید شما اجرا خواهد شد. همچنین در محیط وب نیز از همین کیبورد استفاده خواهید کرد.

iOS-KEYBOARD-ON-ANDROID-2

شایان ذکر است که حالت Landscape نیز در این کیبورد وجود دارد.

iOS-KEYBOARD-ON-ANDROID-4
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: